Tror nästan vi kan säga att Garpenlöv är "klar" nu va? 6 backar under kontrakt + två på tryout. Konkurrensen kommer öka kvalitén på träningarna under sommaren
Ja nu börjar truppen sitta och personligen tycker jag det känns som en stabil trupp överlag. I och med detta hoppas jag vi slipper den vanliga genomklappningen som brukar infinna sig efter novemberuppehållet. Håller tummarna för någon eventuellt spetsvärvning framöver och att Molinder blir kvar, då kan det blir riktigt kul! Bara att ge Nubben en applåd så här långt.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.