+ 1
Inlägg: 1753885
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2016/2017
Perreman: Det här laget ser redan mycket starkt ut. Får vi mot förmodan in både Molinder och Lauritzen på det, så får man ju bita sig hårt i läppen för att inte få hybris. Nubben har verkligen visat att han är en mästare på att få ut maximalt ur en stram budget.
+ 3
Håller tummarna för någon eventuellt spetsvärvning framöver och att Molinder blir kvar, då kan det blir riktigt kul! Bara att ge Nubben en applåd så här långt.