+ 1
Inlägg: 1761068
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ja är helt med på att Timrå ska hålla sin Linje, men att Modo riskar hela sin ekonomi efter en del stöd och bidrag, för att ta in Louma känns långsökt.
Vi har Westlund skadad och Nielsen som tyvärr lämnade. Två av de tyngre backvärvmingarna inför denna säsong.
Nu har vi iofs 7 tillgängliga backar som jag tror väldigt mycket på men rutinen kring dessa sju gör att man har en forhoppning att detta ska räcka. Men ett visst frågetecken har jag allt för Timrås backbesättning. Det är verkligen upp tillbevis.
Inför dagens premiär så ska vi gå in med en bra känsla och tror på detta lag såklart.
Vi har Westlund skadad och Nielsen som tyvärr lämnade. Två av de tyngre backvärvmingarna inför denna säsong.
Nu har vi iofs 7 tillgängliga backar som jag tror väldigt mycket på men rutinen kring dessa sju gör att man har en forhoppning att detta ska räcka. Men ett visst frågetecken har jag allt för Timrås backbesättning. Det är verkligen upp tillbevis.
Inför dagens premiär så ska vi gå in med en bra känsla och tror på detta lag såklart.
+ 2
Utvecklingen kring Nielsen var minst sagt uppseendeväckande, det blir intressant att se hur han gör när han blir frisk. Det är väl inte helt otänkbart att vi testar honom igen då, det finns väl ingen idé för honom att kliva ner i ettan igen utan att ha försökt sig på HA. Det var han och hans agent som kom till TIK från första början, Nubben behövde knappt lyfta ett finger. Matushkin var den PP-back man ville ha, men han tyckte uppenbarligen att slovakiska ligan kändes mer intressant. Ser nu att han gjort 3+2 på sina tre första matcher där nere också, helt ok...