1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1768476

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Undrar om han inte trivdes i Timrå, förutom att han lämnade för sina problem med flimmer i ögonen eller vad det var. Annars är han ju alltid välkommen tillbaks för ett nytt försök hos oss. ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja eller hur? Han sa ju rakt ut att det berodde på ögonproblem och att han inte ville besvära klubben för att han var tvungen att få bukt med problemen innan han kunde spela. Nu känns det knappast som enda anledningen längre? Jag trodde han var under utredning fortfarande, tydligen spelar han i Troja helt plötsligt.

Kan han spela nu så borde det gå att lösa så han får komma tillbaka då? Om det bara var att ögonen spökade som var anledningen. Något stämmer inte, tror jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.