1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1768485

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja eller hur? Han sa ju rakt ut att det berodde på ögonproblem och att han inte ville besvära klubben för att han var tvungen att få bukt med problemen innan han kunde spela. Nu känns det knappast som enda anledningen längre? Jag trodde han var under utredning fortfarande, tydligen spelar han i Troja helt plötsligt.

Kan han spela nu så borde det gå att lösa så han får komma tillbaka då? Om det bara var att ögonen spökade som var anledningen. Något stämmer inte, tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Man skriver ju knappast ett 3-års kontrakt med Troja om man hade minsta tanke om att återvända till oss.
Men synd är det. Det skottet skulle vårt PP ha mått bra av. Påminner lite om Lehtonen ett annat av våra "problembarn".

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.