1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777543

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
palleparling: Aik hänger inte med när vi trampar på så till att bara köra nu i 3:e boys.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Alltså, vilken freak-match. AIK har haft två lägen och gjort 4 mål. Mattsson har gett oss så många poäng i höst att han är snabbt förlåten för detta bottennapp, men...herregud!

Annars är det så trist att se hur lättstörda vi är. Forechecking och avlästa uppspel, vips så har vi ingenting utom individuell kvalle. Vilket vi iofs har så mycket av att det alltid kan sluta med poäng.

Nä. Timrå är ett av seriens sämst organiserade lag. För jävla synd med tanke på den talang vi besitter.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.