Alltså, vilken freak-match. AIK har haft två lägen och gjort 4 mål. Mattsson har gett oss så många poäng i höst att han är snabbt förlåten för detta bottennapp, men...herregud!
Annars är det så trist att se hur lättstörda vi är. Forechecking och avlästa uppspel, vips så har vi ingenting utom individuell kvalle. Vilket vi iofs har så mycket av att det alltid kan sluta med poäng.
Nä. Timrå är ett av seriens sämst organiserade lag. För jävla synd med tanke på den talang vi besitter.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars är det så trist att se hur lättstörda vi är. Forechecking och avlästa uppspel, vips så har vi ingenting utom individuell kvalle. Vilket vi iofs har så mycket av att det alltid kan sluta med poäng.
Nä. Timrå är ett av seriens sämst organiserade lag. För jävla synd med tanke på den talang vi besitter.