1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777544

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Rytter: Vem har sagt att det bara gnälls på domare och kommentator i er bok? Visa gärna..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Jåkkinen: Tufft att vara två mål efter i en match vi äger. Insatsen är verkligen värd poäng så här långt.

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Jåkkinen:

Antar att du läser denna bok? Ett ganska stort fokus på modo, är mer säkert att gå in här för att få reda på resultatet än andra sidor.

Känns som ni är gladare över att modo går dåligt än att ni ligger i topp. Bara kolla kommentarerna här under en modo-match och ofta med pikar angående kommentarer kring domare och kommentator. Därför vara det lite lustigt att konstatera att det är precis likadant här.

Lycka till ikväll nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.