1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777547

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Jåkkinen:

Antar att du läser denna bok? Ett ganska stort fokus på modo, är mer säkert att gå in här för att få reda på resultatet än andra sidor.

Känns som ni är gladare över att modo går dåligt än att ni ligger i topp. Bara kolla kommentarerna här under en modo-match och ofta med pikar angående kommentarer kring domare och kommentator. Därför vara det lite lustigt att konstatera att det är precis likadant här.

Lycka till ikväll nu!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Rytter: Kan ge dig att det finns några som pikar en hel del, men långt ifrån alla här :) Njae, den här matchen känns körd på nått vis.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.