1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614808 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1779295

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
{7943}: Löven börjar svajigt och vi går ifrån sen känns det som vi slutar spela, tur för oss att puckarna tog i ramen!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
Jag orkar inte mer. Så jävla vackert att se Elias, Dahlen och resten av Timrå. Så jävla vackert att stå på västra stå och skrika sig hes. Så jävla vackert att vi är påväg uppåt efter alla dessa år.

Fortsätter vi ösa såhär så har vi snart Sveriges bästa publik igen. Dessutom ser jag en gnista hopp att vi kan nå SHL igen.

JAG ÄLSKAR TIMRÅ!!!!

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
Jåkkinen:
Ramträffar och motgång går lite som hand i hand tyvärr, men det är bara att bryta ihop och komma igen!!
Fortsätta att visa upp den attityden vi hade i 2:a och 3:e + få igen lite spelare så blir vi nog bra mycket svårare att tas med!!

Vet inte om ni gick ner er så mycket, det gick inte lika lätt som i 1:a och då blir det så här, svårt att ställa om typ och när det blir såna matcher så blir det liksom extra tydligt att ni har unga spelare! En liten tanke bara utan att ta nått ifrån er!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.