1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1779301

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
Jag orkar inte mer. Så jävla vackert att se Elias, Dahlen och resten av Timrå. Så jävla vackert att stå på västra stå och skrika sig hes. Så jävla vackert att vi är påväg uppåt efter alla dessa år.

Fortsätter vi ösa såhär så har vi snart Sveriges bästa publik igen. Dessutom ser jag en gnista hopp att vi kan nå SHL igen.

JAG ÄLSKAR TIMRÅ!!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
{3405}: Det är bara att njuta den här säsongen. Vi är ruskigt värda en säsong i medvind efter de senaste åren. Vi spelar en ruggigt rolig hockey, det blir otroligt spännande att se hur långt den tar oss till våren. Och snart derby, och det närmar sig slutsålt.... När hade vi 6000 i arenan senast? Lockout-säsongen?

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
Skönt med seger impad av grovjobbare som John Westin Strömberg L Nilsson J Persson Lööke och ungtupparna naturligtvis plus väggen Mattsson ser bra ut då ändå Molla och Wedin två viktiga spelare är borta ett tag till ja just det Robin Persson kanon värvning blir jävligt viktig spelar på gränsen gillar det

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
{3405}: Jodå, du orkar lite till.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.