1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1779335

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
Hela Sveriges Mr Modo, Wennerholm på AB, famlar förtvivlat i blindo efter svar och ägnar krönika efter krönika åt att häpet älta det de flesta såg komma redan innan serien. Om än inte så pass brutalt som är fallet nu. "Modo som var 2:a-handsfavoriter efter AIK innan seriestarten". 2:a-handsfavoriter?? I hans bok möjligen, den bredvid altaret med Foppa och runkrullen. Vi övriga med någorlunda koll på läget förstod att Modo skulle överraska stort om de parkerade som topplag...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
mikenomad: Du missade väl inte det sista stycket i Wennerholms senaste domedagskrönika om Modoliderna?
"Men mest imponerar Timrå.
Det unga Timrå som avgjorde toppmötet mot Björklöven redan i första perioden då de gick fram till 3-0.
Timrå är roligaste i allsvenskan att titta på med sin fantasi, fart och talang.
Det känns som de är på väg att bygga något nytt, även om de största talangerna snart är borta för spel någonstans i Nordamerika."
En rätt klyftig man den där Wennerholm. 😉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.