mikenomad: Du missade väl inte det sista stycket i Wennerholms senaste domedagskrönika om Modoliderna? "Men mest imponerar Timrå. Det unga Timrå som avgjorde toppmötet mot Björklöven redan i första perioden då de gick fram till 3-0. Timrå är roligaste i allsvenskan att titta på med sin fantasi, fart och talang. Det känns som de är på väg att bygga något nytt, även om de största talangerna snart är borta för spel någonstans i Nordamerika." En rätt klyftig man den där Wennerholm. 😉
Sputnik: Nädå, han var väl närmast tvungen att ägna några rader åt oss också. Samt naturligtvis kröna det med brasklappen att våra ungtuppar snart är förlorade till NHL. Om det nu skulle ha undgått någon
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Men mest imponerar Timrå.
Det unga Timrå som avgjorde toppmötet mot Björklöven redan i första perioden då de gick fram till 3-0.
Timrå är roligaste i allsvenskan att titta på med sin fantasi, fart och talang.
Det känns som de är på väg att bygga något nytt, även om de största talangerna snart är borta för spel någonstans i Nordamerika."
En rätt klyftig man den där Wennerholm. 😉