1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1779369

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
{3405}: Det är bara att njuta den här säsongen. Vi är ruskigt värda en säsong i medvind efter de senaste åren. Vi spelar en ruggigt rolig hockey, det blir otroligt spännande att se hur långt den tar oss till våren. Och snart derby, och det närmar sig slutsålt.... När hade vi 6000 i arenan senast? Lockout-säsongen?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2016-11-25
tjobba: Lockout-säsongen?

Svaret är 3/11 2012 iaf, vinst med 3-0 hemma mot Modo. Den säsongen var ju mycket riktigt en lockoutsäsong, men när man säger "lockout-säsong" så brukar det väl syfta till 2004/2005?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.