1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1787732

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Förhållandevis nöjd med hur det sett ut på slutet, bortsett Oskarshamnsmatchen. Med Westlund tillbaka så har man åtta backar, därför släppte man Björkung, annars hade man haft nio seniorbackar vilket är ohållbart. 15-16 forwards med JVM-spelarna samt de junisar som varit uppe, därför inga värvningar i sikte. Nöjd med Olofsson.

Ungefär så.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Hardegård gick före Björkung. Håller med han om att det ska bli intressant att se hur det blir med full trupp. Westlund började se bra ut efter någon match i benen, hoppas han får vara hel. Blir det fler ändringar framöver så är det en in en ut som gäller.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer