Knylan: Hardegård gick före Björkung. Håller med han om att det ska bli intressant att se hur det blir med full trupp. Westlund började se bra ut efter någon match i benen, hoppas han får vara hel. Blir det fler ändringar framöver så är det en in en ut som gäller.
+ 1