sargad: Jag tror, egentligen är det en förhoppning mer än allt annat, att JVM har varit bra för våra killar. Jonathan och Elias har fått ordentligt tuggmotstånd och steppar upp igen efter ett halvdant mästerskap och en räcka halvdana seriematcher. Revanschlust är en effektiv drivkraft.
Jens är den som presterat klart bäst i trion och har fått välbehövligt självförtroende och har sluppit vara i skuggan av sina lagkamrater. Han är redo att lyfta i TIK-skruden nu.
Som sagt är detta nog mer önskningar än verklig övertygelse. Men nu när Småland nyktrat till (hmm) så måste nån annan från de småländska skogarna ta över Lall-budkaveln. Jag får väl offra mig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jonathan och Elias har fått ordentligt tuggmotstånd och steppar upp igen efter ett halvdant mästerskap och en räcka halvdana seriematcher. Revanschlust är en effektiv drivkraft.
Jens är den som presterat klart bäst i trion och har fått välbehövligt självförtroende och har sluppit vara i skuggan av sina lagkamrater. Han är redo att lyfta i TIK-skruden nu.
Som sagt är detta nog mer önskningar än verklig övertygelse. Men nu när Småland nyktrat till (hmm) så måste nån annan från de småländska skogarna ta över Lall-budkaveln. Jag får väl offra mig.
Alltid rött, alltid rätt!