1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1790069

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Kattgubben: Vi kommer inte ens in i zon i PP. Vilket jävla spektakel. Vi behöver ju en Saddam Husein i båset, inte en taktisk mysfarbror. Hade det funnits spelare att tillgå så skulle ju många i dagens trupp kunna förpassas till läktaren med motiveringen att dom är helt jävla värdelösa.

Och nu får vi hjälp av domaren, två hittepåutvisningar.

Svarskommentarer

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
{297}: som det verkar kommer inget att bli till det bättre förrän något görs på tränarfronten. Det är helt obegripligt att Nubben inte agerar. Hur länge står agenterna för J.D, E.P. och T.L. ut med detta? Kan nog tänka mig att SHLlag gärna tar över dom redan nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.