{297}: som det verkar kommer inget att bli till det bättre förrän något görs på tränarfronten. Det är helt obegripligt att Nubben inte agerar. Hur länge står agenterna för J.D, E.P. och T.L. ut med detta? Kan nog tänka mig att SHLlag gärna tar över dom redan nu.
+ 2