Vet inte riktigt. Har lite taskig syn och är dåligt uppdaterad på matchtröjnummer. Kunde eventuellt gå ner till båset och fråga, men det kanske inte är så välkommet. Jobbar med barn hela dagarna och blir mest rörd av att se hur många panterungar som leker här backstage nu i pausen. Järnröret förblir i väskan. Jag kapitulerar inför min egen blödighet. Ledsen för det...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vet inte riktigt. Har lite taskig syn och är dåligt uppdaterad på matchtröjnummer. Kunde eventuellt gå ner till båset och fråga, men det kanske inte är så välkommet. Jobbar med barn hela dagarna och blir mest rörd av att se hur många panterungar som leker här backstage nu i pausen. Järnröret förblir i väskan. Jag kapitulerar inför min egen blödighet. Ledsen för det...