Inlägg: 1810094
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-03-14
EXPLORERSMÅLAND: Tog du en 🐘 efter mötet med 🐯!?
Själv kännar jag mig som 😴 bulldog.
Angående denna match, vad kostar en Walter Olsson? Hade det varit billigare än att frakta ner 3 femmor och ledartrojka?
Själv kännar jag mig som 😴 bulldog.
Angående denna match, vad kostar en Walter Olsson? Hade det varit billigare än att frakta ner 3 femmor och ledartrojka?
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-03-14
EXPLORERSMÅLAND:
Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!
Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!
Tog en Elefant nu efter mötet ...