Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Målmässigt är det ju hyfsat jämnt, men känslan är att Pantern håller undan. Tänker att kanske inget av lagen går riktigt för fullt i sista, men givetvis kan jsg ha fel. Det vore inte första gången. Vi har i alla fall inte gjort bort oss på något sätt. Dags för tredje nu!