EArk: Bara jag som inte har nått ljud på sändningen på ST?
Inlägg: 1833557
Svarskommentarer
Sv: Östersund - Timrå
"Lennart Jähkel är själv född i Piteå, men har bott i Stockholm sedan 1977.
Känner du dig som stockholmare nu?
– Nej, jag känner mig som någon slags norrlänning. Jag skulle aldrig kunna heja på Hammarby eller något sådant där. Det är Gif Sundsvall i fotboll och Timrå IK i hockey."
Känner du dig som stockholmare nu?
– Nej, jag känner mig som någon slags norrlänning. Jag skulle aldrig kunna heja på Hammarby eller något sådant där. Det är Gif Sundsvall i fotboll och Timrå IK i hockey."
+ 19