"Lennart Jähkel är själv född i Piteå, men har bott i Stockholm sedan 1977. Känner du dig som stockholmare nu? – Nej, jag känner mig som någon slags norrlänning. Jag skulle aldrig kunna heja på Hammarby eller något sådant där. Det är Gif Sundsvall i fotboll och Timrå IK i hockey."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Känner du dig som stockholmare nu?
– Nej, jag känner mig som någon slags norrlänning. Jag skulle aldrig kunna heja på Hammarby eller något sådant där. Det är Gif Sundsvall i fotboll och Timrå IK i hockey."