Knylan: Ser bara positivt på det, bortsett skaderisken då.
Lånet av Larsson befäster väl bara snacket på förhand om att här har vi fått in en Jens Westin. När det sen kommer till Wedda så kan det här absolut vara den självförtroendeboost han behöver. Skulle vara mys om han fick måla.
Vidare så tänker jag att det här stärker vår relation med FBK framåt och att våra möjligheter till ev. lån därifrån ökar. Man ska inte underskatta ett sunt samarbete med en SHL-klubb.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.