Knylan: en som inte fattar riktigt...gäller bara en match?
Inlägg: 1834161
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Stämmer. Dock så har "jag hört" att vi kommer att ha ett brett utbyte med dem i vinter. Lär nog dyka upp en och annan från dem som kommer att matcha med oss vid behov. Nackdelen där är väl att våra egna möjligen kommer att få stryka på foten då - juniorer alltså.
Edit: Hurvida de kommer att ha möjlighet att låna från oss vet jag ej.
Edit: Hurvida de kommer att ha möjlighet att låna från oss vet jag ej.
+ 2