Verkar som att Hampus Larsson ska vara med Färjestad i ett par veckor
Inlägg: 1834241
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Det står "bland annat Hampus" i texten. Antar att "bland annat" betyder att Wedin ska spela ett par veckor också. Det är bara 2,5 veckor kvar av försäsongen. Känns inte bra om Larsson och Wedin ska spendera resten av försäsongen med Färjestad. Undrar vad Timrå får i utbyte för detta. En utlåning av Jens Westin när vi får skador kanske?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Puckat: förstår inte riktigt...missar han starten på serien? Behövs han inte i TIK?