Nisse på Mon: Stämmer. Dock så har "jag hört" att vi kommer att ha ett brett utbyte med dem i vinter. Lär nog dyka upp en och annan från dem som kommer att matcha med oss vid behov. Nackdelen där är väl att våra egna möjligen kommer att få stryka på foten då - juniorer alltså.
Edit: Hurvida de kommer att ha möjlighet att låna från oss vet jag ej.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Edit: Hurvida de kommer att ha möjlighet att låna från oss vet jag ej.