Så här va: Grabbarna har tränat med FBK en tid, kanske nån dag till, och spelat en match. Det är allt.
Inlägg: 1834247
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: Jaha! Du menar att dessa par veckor med utlåning redan har passerat? Det känns bättre i så fall. Och då borde dom hinna tillbaka och spela mot Modo nu på onsdag hoppas jag.