JobbaPuck: Jaha! Du menar att dessa par veckor med utlåning redan har passerat? Det känns bättre i så fall. Och då borde dom hinna tillbaka och spela mot Modo nu på onsdag hoppas jag.
Inlägg: 1834255
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
John Cena: hur som...i vanlig ordning dålig info från TIK...blir massa spekulationer i onödan.
+ 3