+ 8
Inlägg: 1843043
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Kollar knappt någon SHL Hockey när inte Timrå spelar där men Wikegård är inne på precis samma spår vad gäller SHL.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Och vart tog alla smädelselåtar vägen som spelades när motståndarna åkte in på isen???
De var ju hur kul som helst.
Det var bättre förr, även runt omkring matcherna.
De var ju hur kul som helst.
Det var bättre förr, även runt omkring matcherna.
+ 5
Nä det ska känna när man kommer till Timrå, både på läktaren och på isen. Lite mer Piikarainen åt folket.
Och luften ska ur minst 1 supporterbussdäck varje hemmamatch.
När vi förlorat hemma så ska motståndarsupportrarna ha poliseskort från Timrå.
Lite mer glöd, hetta och kamp måste till. Då tror jag publiken kommer tillbaka.
Det är för mesigt idag.
Tänk vad en tacklare skulle älskas i Timrå!!! En som smäller på i varje moment.
Jag har kollat på en hel del matcher i allsvenskan nu, och det finns ingen kamp, bara en massa speedhockey.
Men man lär sig inte att tacklas idag, man lär sig att inte tacklas tyvärr. Sorgligt...
Illka Piikarainen, kom tillbaka...