1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1843046

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Och vart tog alla smädelselåtar vägen som spelades när motståndarna åkte in på isen???
De var ju hur kul som helst.
Det var bättre förr, även runt omkring matcherna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Om det nu är så att Liljendahl blir borta ett par matcher så bör det väl vara tillfälle att lyfta in Molinder som vikarierande center? Som det ser ut nu så sliter vi hårt på 11 forwards, som egentligen är 10,5 med Dahlén, och matchar tufft redan i övermorgon igen. Dessutom blir det otakt i formationerna när man rullar på fyra forwardspar och vi får svårt att spela vårt spel.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:

"Spela, spela bandy..."

TIK - VIK, Kvalserien 2000.

Med bandybollar på isen och allt. Och VIK-aren som började att bolla med en av dem...

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp:
Ja det måste tillbaka, iaf matcherna mot Mådå!

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Kom väl ett förbud mot låtarna?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.