Inlägg: 1858725
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: alltid lika äckligt att förlora mot det här farmalagspacket. Surare förluster än mot Modo/Leksand och så mycket skönare att vinna mot pantern än mot ovanstående konkurrenter.
Det är liksom ett hån att tappa poäng mot ett lag som inte har publik, inte har egna spelare och som inte har några som helst ambitioner att kliva upp i seriesystemet.
Det är liksom ett hån att tappa poäng mot ett lag som inte har publik, inte har egna spelare och som inte har några som helst ambitioner att kliva upp i seriesystemet.
+ 1
469 åskådare...