+ 1
Inlägg: 1858732
Svarskommentarer
Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
{297}:
Har hittills inte varit med om någon seger mot Pantern. I kväll hoppades man in i det längsta, men förgäves. Känner mig helt jävla tom och tänker att man har fått nog av dessa matcher.
Ett knappt märkbart duggregn och ca 7-8 grader varmt. Man slipper i alla fall halka.
Positivt: Ser att vi nu har fyra poäng ner till lagen närmast under oss. Alla lag drabbas nog av usla domare mellan varven.
Har hittills inte varit med om någon seger mot Pantern. I kväll hoppades man in i det längsta, men förgäves. Känner mig helt jävla tom och tänker att man har fått nog av dessa matcher.
Ett knappt märkbart duggregn och ca 7-8 grader varmt. Man slipper i alla fall halka.
Positivt: Ser att vi nu har fyra poäng ner till lagen närmast under oss. Alla lag drabbas nog av usla domare mellan varven.
+ 3
Det är liksom ett hån att tappa poäng mot ett lag som inte har publik, inte har egna spelare och som inte har några som helst ambitioner att kliva upp i seriesystemet.