1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1858737

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
{297}:

Har hittills inte varit med om någon seger mot Pantern. I kväll hoppades man in i det längsta, men förgäves. Känner mig helt jävla tom och tänker att man har fått nog av dessa matcher.

Ett knappt märkbart duggregn och ca 7-8 grader varmt. Man slipper i alla fall halka.

Positivt: Ser att vi nu har fyra poäng ner till lagen närmast under oss. Alla lag drabbas nog av usla domare mellan varven.

Svarskommentarer

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp: En märklig match. En ganska bra första period där man bränner flera klara lägen o borde lett med minst 2-0.
Resten av matchen är desto sämre. Sämsta försvarsspelet o målvaktsspelet hittills. Ja Haukeland var som ett såll tyvärr 😈!
Kinnvall otroligt osäker och seg. Molinder och Hardegård rosade inte heller marknaden...
Lavoie märks kanske inte så mycket i spelet men har bra handleder o känsla o nyttig därigenom.
Nu måste det till en rejäl uppryckning inför Almtuna matchen på fredag. Vinst där o vi har serieledning över julen med minst fyra poäng!
Gärna Brattström i mål då även om jag tror Haukeland får chansen igen.
Kom igen nu 👍

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-12-20
DJ Hemp:
Bist du der zuheute im Malmö Isstadion,?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.