Kattgubben: När bör man anlända med bil till arenan för att inte riskera att missa första minuterna?
Inlägg: 1887818
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: Beror på. Dom flesta brukar ju dyka upp efter värminingen som idag är 17.50-18.10. Men kollar man på förra matchen så var ju hallen halvfull redan under värmningen. Vill man vara säker så hade jag siktat på 17.40. Då har du tid att trycka en korv i kiosken också!
+ 1