1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1887811

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Jag tror de lever på gamla meriter. Inte helt omöjligt att det börjar naggas i kanten så sakteliga nu iofs. För övrigt är Hot Shots totalvidrigt, men ändå var det på nåt sätt väldigt självklart på första halvan av 90-talet att beställa ett gäng hot shots, några piggelin och avrunda med candy shots. Volvo 740 däremot. Den kunde man lita på ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: När bör man anlända med bil till arenan för att inte riskera att missa första minuterna?

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Mitt bestående minne av Volvo 740 kommer alltid att vara då jag och min familj besökte ett, i princip, bilfritt Öst-Berlin 1985. Då och då kom det dock ett gäng med 740 körandes. Det visade sig vara höga företrädare för kommunistpartiet så det var uppenbarligen deras favvo-bil.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.