1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1888592

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{297}: Underbart att få ytterligare en match hemma. Grymt starkt (läs; flyt?!) att nypa den här matchen. Såg ju inte riktigt ut som om det skulle vara möjligt i första.

Haukeland var magisk i den här matchen. Får han inte den där fula västen och cyklopet av lagkamraterna är det något som är galet.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Kerstin_k: jag tycker att det är stort. Jag vill inte säga att det bara är flyt, hade vi spelat som period 1 och 2 då hade det varit ren och skär bonnröta men vi studsar tillbaka. Tycker man visar upp ett enormt hjärta, vid ett tillfälle i första så är vi 4 spelare i egen målgård, alla kastar sig och täcker skott.

Oavsett hur det går i denna matchserie så hoppas jag att klubben fått en hel drös nya fans. Jag vet åtminstone en som kommer att köpa varenda pinal i shoppen samma sekund som denna säsong är över.

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Vilka grabbar! Villet lag! Jvlar, nu ska vi vinna på ons sedan ska vi invadera Karlskrona!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.