1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1888605

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Kerstin_k: jag tycker att det är stort. Jag vill inte säga att det bara är flyt, hade vi spelat som period 1 och 2 då hade det varit ren och skär bonnröta men vi studsar tillbaka. Tycker man visar upp ett enormt hjärta, vid ett tillfälle i första så är vi 4 spelare i egen målgård, alla kastar sig och täcker skott.

Oavsett hur det går i denna matchserie så hoppas jag att klubben fått en hel drös nya fans. Jag vet åtminstone en som kommer att köpa varenda pinal i shoppen samma sekund som denna säsong är över.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{297}:
Berglund får vågen att väga över ;) dödar 4 min på slutet....
Grattis till segern

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
{297}: ojojojoj.. vilket jobbet backarna gjorde. Strömberg var ju avgörande.. Haukeland var som han vart hela sässen. Fortsätt så här grabbar så är vi i shl nästa år..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.