1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1889890

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
DJ Hemp: abstinens efter hockey nu.
Försökte stilla det med en låtsaslandskamp och sedan semifinal som tydligen skulle vara hett.
Men det var som fesljummen mellanöl i jämförelse med er serie om en SHLplats

Inte saknar iaf jag kvalserien, detta är dramatik på högsta nivå , och inget utrymme för läggmatcher som man tyvärr fick se med ojämna mellanrum back in the days..

Om 24 timmar vet vi
Jag kommer garanterat sitta klistrad
Kör hårt nu och försök njuta

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
eltifoso: Ja vilken jävla hockeybubbla man lever i nu. Slutspel i all ära, nerven där är eoner från de känslor ett kval väcker. I vanliga fall. I år, med de ekonomiska förutsättningar som ligger i potten, är skillnaden så löjligt stor att ord inte räcker till. Det är helt enkelt inte mätbart.
Ett futtigt jävla dygn kvar på den här fullständigt magiska säsongen. Så här långt. En förlust i morgon och jäääävlar vad måndag det blev. Svensk jävla slaskmåndag i april. Trots att det är fredag...eller möjligen tidig lördag. Stoltheten kan dock ingen el inget ta ifrån oss även i ett sånt läge. Vi är tillbaka. Timrå IK är åter ett lag att räkna med i svensk hockey. Antiklimaxet kommer dock ta tid att hantera.

Vinst?

Jag kan inte ens föreställa mig euforin.

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
I morgon vid den här tiden vet vi... 😬

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.