+ 6
Inlägg: 1889897
Svarskommentarer
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
mikenomad: Jadu, i dag har man haft tid att tänka och smälta lite intryck. Läst igenom lite artiklar från perioden när vi var timmar ifrån konkurs. Och när vi nu står här och kan säga att om ett dygn så är vi antingen tillbaka i SHL eller har avslutat en grym allsvensk säsong med en ljus framtid...
Det är stort. Vilken resa föreningen gjort, snabbt dessutom.
Herregud, euforin om vi är i SHL imorn kväll. Hur ska man ens kunna ta in det?
Det är stort. Vilken resa föreningen gjort, snabbt dessutom.
Herregud, euforin om vi är i SHL imorn kväll. Hur ska man ens kunna ta in det?
+ 4
Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Sov sött och ladda kanonerna bröder. Imorgon drar ni ut i krig!!!
+ 12
Ett futtigt jävla dygn kvar på den här fullständigt magiska säsongen. Så här långt. En förlust i morgon och jäääävlar vad måndag det blev. Svensk jävla slaskmåndag i april. Trots att det är fredag...eller möjligen tidig lördag. Stoltheten kan dock ingen el inget ta ifrån oss även i ett sånt läge. Vi är tillbaka. Timrå IK är åter ett lag att räkna med i svensk hockey. Antiklimaxet kommer dock ta tid att hantera.
Vinst?
Jag kan inte ens föreställa mig euforin.