1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1892500

Sv: Apropå nånting...
{3627}: Enligt en i Facebookgruppen Timrå i med och motgång så är det tydligen en riktigt bra målvakt som själv vill till Timrå. Mannen i fråga ville inte delge ett namn. Vet alltså inte om det stämmer men kanske kan det vara Lindbäck som trivdes när han var hos oss och vill Tillbaks? Silly när det är som bäst. 😋

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så klart att det vore fantastiskt om det var Lindbäck. Samtidigt är det ju minst sagt en aning vagt detta rykte. I princip om vi summerar så har vi:

En icke namngiven kille utan insyn, som hänvisar till en annan icke namngiven kille med insyn, som påstår att en icke namngiven väldigt bra målvakt vill till Timrå.

Utan lite mer substans så är det ju en ganska avsevärd risk att summan av detta är att det inte är Lindbäck som glider in i Timrås mål till hösten.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Lindbäck ingår i mina Top 3 målvakter i Timrå. Kimmo o Pecka är Top 2.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.