1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1892527

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så klart att det vore fantastiskt om det var Lindbäck. Samtidigt är det ju minst sagt en aning vagt detta rykte. I princip om vi summerar så har vi:

En icke namngiven kille utan insyn, som hänvisar till en annan icke namngiven kille med insyn, som påstår att en icke namngiven väldigt bra målvakt vill till Timrå.

Utan lite mer substans så är det ju en ganska avsevärd risk att summan av detta är att det inte är Lindbäck som glider in i Timrås mål till hösten.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Nu hade alltså personen i fråga fått reda på vilken/vilka målvakter det handlade om men ville inte att det ska få så mycket spridning, sen om det stämmer i slutändan vet jag ju inte.

Sv: Apropå nånting...
Raggaren Putte: Absolut förstår jag att det är ett ytterst vagt rykte, man har ju hört en del Sillyrykten som verkligen varit silly så att säga. 😋

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.