{297}: hellre ett sammanhållet kollektiv av unga hungriga spelare på väg upp i karriären än dyra legoknektar som bara vill lyfta lön. Jag är säker på att Nubbs och Freddan har koll på läget. Viktigaste år 1 nu är att hålla oss kvar. Spela ihop laget tills ett e.v kval och där ta in spets om det skulle behövas. Jag hoppas dom är rädd om pengarna som trillade in på kontot.
{297}: ordförande hintade ju om trevliga nyheter till veckan. Tror det kan bli bra. Jag tror vi måste luta oss tillbaka och känna att Nubben vet vad han pysslar med ? :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.