1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1893428

Sv: Silly Season 2018/2019
{297}: hellre ett sammanhållet kollektiv av unga hungriga spelare på väg upp i karriären än dyra legoknektar som bara vill lyfta lön. Jag är säker på att Nubbs och Freddan har koll på läget. Viktigaste år 1 nu är att hålla oss kvar. Spela ihop laget tills ett e.v kval och där ta in spets om det skulle behövas. Jag hoppas dom är rädd om pengarna som trillade in på kontot.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: Plocka in spets i slutet av säsongen i väntan på kval känns inte som en bra idé.

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: Brynäs materialförvaltare tjänar i dagsläget mer än många av spelarna i Timrå IK. Vänj dig vid tanken av att spelare kommer att vilja ha betalt för att spela hos oss.

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: visst, sätt in Olofsson i förstafemman mot Lasch, Möller, Kaylof, Kellman osv, det blir säkert skitbra. Vi håller oss kvar på ren kärlek och testosteron.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.