Knylan: Inget fel att ha ett ungt hungrigt lag, MEN, man måste ändå ha en första femma med spets som kan leverera poängen, exempelvis i powerplay etc. Nu har vi ingenting av det. Det var så jag trodde man skulle bygga laget, att våga lägga krutet på en poängproducerande femma. Vad händer om vi blir totalt avsågade i början av serien, då kan vi prata om ekonomiskt gamblande i form av tappade publikintäkter, försäljning etc.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.