RasmusVS: Nu när man flyttar bortastå till andra sidan, vad händer då med gamla bortastå? Flyttas sittplatserna som tas bort på andra sidan till sektion F (gamla bortastå) eller blir det ståplats för hemmaklacken hela kortsidan nu?(E+F) Tycker det varit luddigt hur allt blir efter ombyggnaden.
RasmusVS: Blir mäktigare att ha en sektion en bit ifrån, växelramsor med mera. G höger blir ett bra ställe att börja på. Funkar det inte kmr det säkerligen prövas på andra platser. D är så pass nära så där hänger man med i stämningen i vilket fall.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.