RasmusVS: Nu när man flyttar bortastå till andra sidan, vad händer då med gamla bortastå? Flyttas sittplatserna som tas bort på andra sidan till sektion F (gamla bortastå) eller blir det ståplats för hemmaklacken hela kortsidan nu?(E+F) Tycker det varit luddigt hur allt blir efter ombyggnaden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Flyttas sittplatserna som tas bort på andra sidan till sektion F (gamla bortastå) eller blir det ståplats för hemmaklacken hela kortsidan nu?(E+F)
Tycker det varit luddigt hur allt blir efter ombyggnaden.