{297}: Det måste vara nån gruppstärkande tanke med att komma iväg tillsammans som man värderar så högt att man gör detta. Och det kan säkert löna sig. Men hockeymässigt håller jag med dig fullständigt. Måste finnas 20-30 lag (taget i luften, byggt på känsla) här hemma i Sverige som skulle stå i kö för att matcha mot ett SHL-lag och dessutom bjuda på bättre motstånd.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men hockeymässigt håller jag med dig fullständigt. Måste finnas 20-30 lag (taget i luften, byggt på känsla) här hemma i Sverige som skulle stå i kö för att matcha mot ett SHL-lag och dessutom bjuda på bättre motstånd.