1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1903383

Sv: Apropå nånting...
{297}: Det är faktiskt så att Steelers bjuder på flyg, mat och boende. Gjorde samma sak för SSK förra året och Leksand och TIK denna säsong. Vita Hästen tackade nej av någon konstig anledning. Tror de har en svensk ordförande/sportchef eller något liknande. Blir kanon för grabbarna att få åka iväg tillsammans

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Då får fys o kostansvarig se upp så vi inte åker på övervikt på hemflyget.
Bjuds på massor av ale, steak&kidney pie och fish&chips.... Tur att någon(t ex en back) inte spelar kvar hos oss... Men skulle Leksand dit oxå?
Ajajaj.

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Timrå kan lära sig mycket av Sheffield angående sociala medier. Har ni kollat på deras Youtube-kanal? Klasser bättre än de flesta SHL-lag. Förstår inte hur svårt det ska vara att anställa en som får hålla på med detta, kostar garanterat en halv miljon men det är så värt det..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.